hellooo

gick upp en halvtimme för tidigt för att vi brukar ha matte, men nej idag var det Polen-möte istället & alla andra får ju sovmorgon som vanligt... synd om mig, fiona, frida och toatao som måste gå upp för tidigt när alla andra har sovmorgon.

Men iaf Polen... yäääh! :D
så jävla gött att jag kan åka, egentligen kunde jag ju inte för att det var SM samma helg och det fanns ju inte i tankarna att missa det. Och eftersom vi kom hem fredag kväll så var det rätt kört :( Och inget gick och ändra på så ja va helt inställd på att inte följa med. Och det är trots allt intressant att se + sista saken man gör med alla nior på PS typ
Men sen så har det börjat flyga ett nytt flygbolag från Polen till Sverige.. :D så mamma ska åka ner och hämta mig så jag kommer hem på torsdagen istället. Vilket betyder två lugna nätter för att ladda upp för SM (h)

Denna veckan är fullt upp
tis- engelska prov
ons- NO prov
tors- SV/SO prov
+ massa annat...(y)

ha en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: läsare :D

Har du bott i england? kan inte du berätta lite?:)

2010-05-03 @ 15:50:01

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0