gympadag

hemma nu från en fett bra dag i gympaland
först körde vi igenom allt med kämpinge & sen massa frisåtende på mattor
som också känndes gött, det var min sista redskapsträning innan SM, gaah!
kanske kan köra igenom allt imorn också på Turns träning, men tänk så kör jag dåligt då och sabbar allt :p?
aja, ajg får se imorn...
sen åt vi och åkte hem till Dzana och kollade gympafilmer, åt fruktsallad & goodis - myyys & pepp inför nästa helg
ååh, jag längtar faktiskt!
Nu är jag dock trött som en apa, orkar inte gå o lägga mig men min säng känns dock vädligt lockande...
fast jag sitter insvept i mitt täcke med massa msuik så jag klarar mig nog en stund tilL!

poouuss

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0