goddagens

hej på er alla denna tisdagseftermiddag.
är helt överenergisk nu av tanken att vi inte ska träna idag utan har möte istället.
så jag får väl se vad vi kommer fram till :)
Om jag är duktig för jag dock två träningar imorn, så hoppas på det :D

Denna veckan i skolan är väl rätt chill men ändå jobbig. Två nationella, opponering redovisningsak, bild arbtetet klart. Efter det är det "bara" hemkunskapprov, teknik projekt klart & engelska cook-a-long filmmning men efter det är nog allting klart haha!

så jädra härligt men tanken av att det är typ inte alls länge till vi slutar skolan gör mig helt stressad! Vi kommer aldrig trp träffa älskade 9:6 igen :(

Men det finns iaf riktigt många saker att längta till ända fram tills november och det är megabra!

Nu ska jag försöka få in lite hemkunskap i huvet & sen sticka till GH.

Ha de bäst! :)

ni får denna bilden för den beskriver mitt humör idag... sprallig, glad och sommarsugen till 10000!!
(men väldigt gammal)

Kommentarer
Postat av: Oliwia

bild saken ska fortfarande vara klart nästa vecka :)

2010-05-25 @ 17:43:08
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/
Postat av: Oliwia

bild saken ska fortfarande vara klart nästa vecka! :)

2010-05-25 @ 17:45:39
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0