@fionas place

hemma hos fillifjonke nu, hon lagade jättegod mat till mig och nu ska vi nog snart sova..iaf jag för jag är så jävlatrött och vi måste gå upp jättetidigt imorn för att rasta hundarna och komma till heden i tid. Hoppas på lite finare väder annars pallar jag inte göra friidrott hela dagen...
Nu är fiona ute från duschen (och hon har inrett deras badrum till ank-tema...asgulligt ;))

Träningen gick sådär, kan väl mina varv men allting kan ju alltid bli bättre men just nu är det bena som strular för dom e så sega och jag har ingen vilotid så det för väl tränas bort...haha yeah! Inte alls långt kvar till SM nu, fjärilarna början komma i magen
& för övrigt tog det mig typ 5 min för att göra ett @ när jag skulle logga in så var tvungen att göra det i rubriken ;)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0