bra bra dag!

mm denna dagen gillar vi mycket :) har till och med kännts som sommarlov!
började väldigt bra med att vakna med fiona
sen dans med alla nior :) foxtrott och bugg, riktigt roligt faktiskt ;)
sen följde linnea med mig hem och vi lagade spagetti och  köttfärssås
sen pluggade vi faktiskt rättså effektivt
sen bakade vi kladdkaka och kollade gympafilmer
och sen så fottade vi i det fina ljuset ute! :)
och någonstans på vägen spårade det ut totalt, haha


mm, låten förklarar nog ungefär hur mycket det spårade ut hahaha

sen gick jag iaf en runda med mamma och Zanto (som förövrigt fyller 6 idag -GRATTIS SÖT!)vid havet och fottade lite till, nu sitter jag med en kopp te och kollar eurovision
och fy va alla suger, Annas e fan bra i jämförelse

hoppas ni haft det bra, och förlåt för dålig uppdatering :)


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0