blö på skola


snart en stressig vecka i skolan över! Bara svenska prov denna veckan och resten får jag väl hinna med i helgen eller nått.
Vi hade nationella i Biologi idag, cp.. uppgifterna va typ jättekonstiga och jag gissade och ordbajsade typ på hälften men jaja.. de får väl duga.
Efter allt detta är det Polen och efter Polen är det bara ett hemkunskap prov änsålänge.. skööönt!
Och när jag väl är inne på ett sånt dystert inlägg kan jag påpeka att mina ben gör så jäääkla ont, har värsta träningsverken i låren och att gå ner för trappor är typ döden :p Plus att jag har lite märken på låren för jag slog på dom så hårt igår när dom inte gjorde som jag ville.. haha smart (y)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0