thor e lite speciell

Go´dagens kamrater!

Tänkte bara meddela er, att om intresse finns, finns det möjlighet att se EM i en RIKTIG SPORT den 22 okt i Malmö. Nu snackar vi inte fotboll där bollen är rund och rullar i stort sett av sig själv………………det gör det alldeles för lätt.

Självklart är det gymnastik som saken gäller, här har vi tights & mustach och gör kullerbyttor……………………..det är svårighetsgrad på hög nivå. We are men, men in tights. Om jag inte behöver gå på min egen begravning då, så är planen att vara med och slås om medaljerna!

Vid intresse, så släpps biljetterna den 7 juni på www.teamgym2010.se.

Ha det gött!
Thorminater

P.S. Stålmannen har likadana kläder som jag.


jaa.. detta är Thors mail om EM haha :p Men ni kan ju ta åt er av infon och fixa biljetter till årets fetaste helg! :)


Kommentarer
Postat av: johanna jönsson

haha, inte en chans att missa den helgen! :)

2010-06-01 @ 20:37:28
URL: http://johannajoensson.blogg.se/
Postat av: johanna jönsson

haha, inte en chans att missa den helgen! :)

2010-06-01 @ 20:38:03
URL: http://johannajoensson.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0