spanska svordomar & american pie

hahaha så har typ dagen varit idag känns det som
inget seriöst alltså, det var antagligen därför jag och linnea orkade plugga seriöst i typ 2 timmar efter skolan :o
hoppas verkligen på att resten av dagarna i nian kommer bli ungefär såhära - shitpommes, inte långt kvar nu...

& vår hemkunskap lärare e fett ball
vi hade han som vikarie på engelskan och han lärde oss spanska svordomar
"Ay mami pegame" - "Ja, detta kan man väl översätta som ungefär hårdare, eller spank me"
HAHAHA... o, f, jag & l ska fan råplugga på dessa nu innan Spain!

nu håller jag på att gå in mina klackaskor vilket nog kan vara rätt bra
sen måste jag plugga hemkunskap!

toodels

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0