ribban cup & grytan!

eller Radio PS megahertz FESTIVAL som mickey sa typ 41897416327 på två timmar :)
tur att han fick dampa av sig i slutet, jävlar asså... ska se om nån filmat det :p

rätt kul dag ändå men sjukt regnig. Har faktiskt varit fint de andra åren så det var synd.
Ska försöka langa upp lite bilder & sen är det dags att ladda upp bilder från USM på fejjan & packa till vi ska till Småland imorn och fira kusinens student, grattis Linda!

& nu kommer min sambo också snart på lite filmkväll, myselimys :)


& typ så kännde man sig i regnet       sööööttte filli



haha dubbelmacka!!                       & lilla tutte med lilla skon!



 & olles mentorsgrupp vann ribban cup!          frida satt och målade naglarna x)


& sen fick jag cykla hem i regnet och typ totalpajjade min converse för nu är dom typ gröna och jätteäckliga.
Ett par nya på shoppinglistan- jatack!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0