nu ska vi typ sluta men jag ska komma ihåg att aldrig röka, snusa, knarka eller bli tjock.






idag är den dagen i nian som var typ evigeheter bort sedan vi sist såg detta arbetet och ett brev. I sjuan gjorde vi ett helt arbete om oss själva som vi skulle få tillbaka i nian. Vi fick även ett brev som vi skrev till oss själva som vi skulle få tillbaka nu. Grymt kul att läsa måste jag säga och in i bomben va tiden har gått fort!

I brevet skrev jag blandannat att ja skulle göra slut med min dåvarande pojkvän eftersom han var för blyg och att det var synd för att han va så snäll och söt men att han fick skylla sig själv :p
osså avlsutade jag med min rubrik ^^
haha, smart jag var (y)

sista riktiga lektionen idag någonsin på PeterSvenskolan!! tänka sig att det redan skulle vara nu...sjukt
när man kom som liten sjua var niorna så grymt stora och hela PS känndes helt läskig. Nu går jag i nian och PS är inte alls läskig och jag känner inte mig det minsta stor. Fast har faktiskt växt 10 cm sen sjuan deni! Källa: arbetet ;)

Kommer faktiskt sakna det lite...

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0