nu sitter jag själv hemma hos filippa


hehe, de känns lite mysko men det känns rättså vant ändå ;)
hon skulle upp och jobba och jag sov vidare so thats why.
ska se om jag hittar något att hitta på i stan, annars drar jag hem och sen ikväll ska ja ju se Sex and the City 2 på bio. Såg ju ettan igårkväll och nu fattar ja precis allt - typ iaf :)
tack för ikväll och inatt flompe! <3

och förresten kollade vi igenom våra gamla "hemsidor" igår, eller ja piczos :p
Vi hade en sån grupp när vi va mindre som hette ZlaZch4, vi skulle göra en film precis som Saltormotalez med massa gympa och sånt och vi va helt grymt seriösa ett tag! Kolla vår sida! haha så mobbad! -
http://www.zlazch4.piczo.com/?cr=5#


får passa på o ladda upp dessa vackra bilderna sen när vi klättrade i träd förra sommaren hahaha ;)
love u

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0