nu ere slut

ååh, äntligen har jag en stund över till bloggen
förlåt allihopa men har verkligen haft fullt upp
sen förra inlägget har det gråtits, skrattats och längtats sista gången någonsin som just 9:6.
Herregud vad ja kommer sakna er, kan inte fatta att jag inte ska komma tillbaka till er efter sommarlovet. Det hade kännts mycket tryggare.

Efter en mysig middag & en avslutning i kyrkan (fick stipendie, om man får skryta lite :) drog typ hela klassen till råå och hade en galet bra kväll. Asså vi måste fan forsätta träffas även om det ändå inte är samma klass-känsla längre. Åh, nu ska jag sluta böla

TACK SOM FAN FÖR DESSA TRE ÅREN 9:6!

men man ska ju tänka positivt och denna sommaren kommer bli grym med massa saker att längta till!
imorn drar vi tex till Lingvallen så jag måste sova nu, har packat nästan allt :)
tagggatagggatagggaa
kommer inte hem förrän på söndag så ingen uppdatering tills dess men säg till att ha det gött sålänge för det kommer vi ha!



dessa bilderna får beskriva känslorna de senaste dagarna
nu måste jag verkligen sova
pussar!


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0