& nu då?

Kom nyss på att jag inte kan träna på tisdag eller torsdag denna veckan.. set sög
men samtidigt så slutar man bara nian en gång i sitt liv medans man tränar rätt ofta
plus att vi ska till lingvallen tors-sön så de lönar väl ut sig :)

Kom hem från en mysig helg med linnea & co. När vi hade powerwalkat/joggat i 45 min för att lämna fiona vid tåget käkade vi frukost, bakade en Herman (kan berätta mer sen) och satt och kollade på Greveholm
& ALLA tre somnade haha & vi sov i typ 2 timmar innan jag vaknade av att pappa va skitsur för att han väntat på mig i typ en halvtimme..

sen hem käka, byta om och åka till träning & mentalträning & löpskolning - sista gången för det nu men måste faktiskt säga att det hjälpt :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen måste jag fixa massa inför kommande två dagarna som kommer bli mycket roliga, kommer kanske en snabb plan för det ikväll

hoppas ni haft det megabra!

här kommer en dålig bild på skolavslutningsklänningen
men jag ska vara barbent med ett par snyggare skor ;) så ja, den får duga :)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0