hemma!

???
sitter här och gungar på pilatesbollen i brist på annat
tänker tillbaka hur grymt galet de senaste dagarna varit och hur jävla mycket jag vill tillbaka!
men too late nu, tänkte sätta mig o redigera lite bilder från lägret & kolla film
men jag kan inte bestämma mig mellan smekmånaden, this is it eller systrar i jeans
beslutsånget!! men de lutar inte helt åt this is it, eller kanske fotbollen?`

aja, lär väl märka hur det blir,
en jäkla tur att vi tränat så mycket för idag har jag ätit 3 glassar!!
först en sån pinnglass på lingvallen, sen en äcklig BK glass på väg hem och nyss jordgubbar och vaniljglass..
onyttigt men summmerfeeeelliinng!

kommer ett inlägg om Lingvallen sen när jag fixat bilderna!

pusshaj!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0