vit snö vs. slask

Hemma från träningen nu & jag är så grymt hungrig...har bara ätit en clementin sen typ 10 + massa träning
men vi är klara med friståendet :D
så ja hoppas min och oliwias mat blir god, de kommer den bli ;)
sen så tänkte jag på en sak, är det inte jättefult ute nu?
Typ brun snö, slask, lera och åkrar som ser ut som sjöar? Dock e det riktigt skönt att de börjar bli vår men jag hade heldre bara knäppt med fingrarna och fått de direkt istället för en slaskperiod.
Jag gillar faktiskt snön, tycker de e så fint när det är vitt överallt! Fast nu har man tröttnat lite...fast ja gillar endå inte slask, det blir så...blött & tråkigt
elr var tycker ni?
men nu måste ja sticka till oliwia, puss!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0