Vallåsen


bild sen vi va på vallåsen med skolan, sak samma men nu var fiona lite coolare och åkte utan hjälm ;)

nu har ja precis tinat upp efter en hel dag på Vallåsen, mina tår va typ som isbitar ett tag haha
ja & fiona hade iaf jättekul och vi lyckades bara ramla sammanlagt tre gånger, bra va? ;)
fast snön va lite konstig för det var inte riktigt minusgrader så de fastnade under skidorna och man kom ingenstans ibland
tack för idag jåne! 
har inte fottat något så kommer nog inga bilder, & ja hittar inte min mobilsladd så dom bilderna ja tog med mobilen kommer nog inte heller
nu har jag precis snackat med oliwia, den lyckosten har varit i New York och handlat alldeles för mycket kläder som hon inte ens behöver, hon borde ge dom till bättre behövande! Bra att hon är hemma iaf och snart kommer hon och några andra till mig och ska sova över, mys! Jag gissar att vi ska ladda upp med popcorn & The Shining Tänk att min mamma har köpt den filmen, asså min mamma? som inte ens låter oss kolla på skräckfilmer!? bra att de går uppåt iaf! :D
jag skulle egentligen åkt till mina småttingar nu, men ja orkar inte riktigt. Sen tror ja att Filippa & Amanda kommer klara de bra själva ^^) + att på lov brukar dom inte va så jättemånga

sov gott, höll ja på och säga.. inte riktigt läggdax än, bara för oliwia för klockan är egentligen typ halv 12 i USA nu
asså de känns fortfarande som jag har en hjälm på huvudet
och pjäxor på fötterna, lite
åh, jag vill åka mer - ge mig en skidsemester tack! :)
aja, nu måste ja fixa lite till ikväll/hemligafredag hehe

Kraaam
Fay

Kommentarer
Postat av: -F

1. vilken äcklig bild du var bara tvungen va?:)

2. Jag hatar folk som ljuger och jag tycker att det är jävligt lågt. Säg sanningen och stå för det så svårt är det inte, okej om ni inte vill att jag ska veta men säg inte en sak och sen ändra dig, och ljug bara inte.

2010-02-25 @ 21:02:34

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0