tack för igår tjejer :)

vi hade jätteroligt igår, maten va god och bion va bra! :D
rekomenderar faktiskt att ni ska se den, den va rolig!
men den va lite sorglig när allt bara gick dåligt för alla och hunden dog :(
usch klarar inte av o se sånt..
och dom i bion va så sjukt jobbiga, dom satt o skrek och typ klappade hela tiden, blä jobbiga människor
men sen åkte vi hem till Kajsa och hade trevligt där med, vi kollade Kalle & chokladfabriken men jag somnade
idag har ja bara yrat rundor och försökt fixa massa, har väl inte gått så bra men de e lite hemligt fortfarande ;)
och jag har gått runt i en strumpa hela dagen för ja inte hittade min andra hos kajsa
haha vänsterfoten fryser ;)
strax ska ja dra på gympa, nu ska de köttas!!
nu kommer lite bilder från igår/idag
Puss&Kram Fay


Maaat                                                       Mia&Johanna                                        

Hahah, Maten innan                         & Maten efter

Anida&Eve skrattar ;)                   & vi fular oss

På bion

Älskar er tjejer! <3


Kommentarer
Postat av: ella

Vad mysigt ni verkar ha haft! =) kram

2010-02-24 @ 00:56:34
URL: http://eellas.blogspot.com

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0