Sweet 16

haha, Hemliga Fredag kanske inte var så oförutsägbar
vi överraskade Fiona, sjukt rolig dag måste ja säga.
Kidnappning, yrade rundor i stan, åt på Haket (igen) & sen stack vi hem till Fiona
haha, fiona va grymt söt i sin
- Skottemössa
- ipod
- hörselkåpor
- två sånna sovsaker för ögonen
- 1 par simglasögon
- två Hawaiihalsband
- & en skylt där de stod Sweet 16, KRAMA MIG på framsidan och GRATTIS FIONA (och alla våra namn) på baksidan
grymt snygg va den ^^
Fiona fick även en puss av en hund & en sur tant som hon råkade sparka till i rulltrappan
hahahah + att hon skrek jättehögt så fort hon skulle säga något för inte hörde något
haha, sen fick hon massa fina paket också
tack alla som va med, har inte skrattat så mycket på länge :)
de kommer bilder strax, om ja orkar lägga upp dom nu, dom jääättesöta iaf så ni borde se dom :)
sen så har jag lärt mig spela Poker, jag och oliver va lätt bäst! från typ inget, till allt(nästan)
hihi, ååh julmusik på spotify... bläää

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0