snart sängdax tycker jag...


                                                         duschelidusch


har kommit hem från träningen nu (eller ja.. typ två timmar sen x)), gick väl helt okej :)
fast ja får damp på helskruv-öppningar...
- ta de lungt annars har du ingen koll
- ta de inte för lungt för då svänger ja ut benet för ja inte e helt runt i skruven
- fram med näsan så den blir lång och inte hög
- men glöm inte hälarna
- dra till skruven, men titta i mattan länge innan
- men inte för länge för då får ja inte med mig hälarna
- upp med armarna! in med benet!
- tänk på flytet! men ta inte i för mycket
- men inte för lite heller, för då blir de ju inget flyt...
- stäm emot och spänn dig
- men stäm inte för mkt för då blir de inte bra

aaa, hjärnan överbelastar sig och allt detta (och lite till) måste man tänka på för typ de 2 sekunderna man kör...
tur att man bara älskar det iaf :)

men nu ska ja nog snart gå o lägga mig, så sov gott allihopa!
Kramis

och ja vet att bilden e lite fail och att ja ser helt mongo ut utan smink...haha


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0