sista februari


hejsan hoppsan!
idag kommer mest av tiden ängnas åt friståendeträning på GH, sticker dit snart och är hemma vid 5.
Sen sticker jag direkt till Oliwia och vi ska provlaga provmiddagen - det blir typ:
Advokado & räkor nånting till förrät &
Färsbiff med hasselbackspotatis till huvudrätt

sen vet vi inte riktigt hur vi ska laga det bara...
& alla andra saker ja måste göra... de blåa gubbarna är typ saker jag kommer kanske börja på men absolut inte göra klart
känner iaf inte att jag har tid av att njuta av dagen för ja kommer inte ha så mycket tid över tills ja ska gå o lägga mig :p
De röda gubbarna har ja inte gjort, typ en halvtimme av denna morgonen har ja petat med en nål i foten för att få ut spinken MEN DE GÅR INTE! Hur ska ja kunna dansa i 4 timmar, ajaj...
& de gröna bockarna har ja faktiskt varit duktig och gjort... check!
nej, nu ska ja dra... ha de fint :)♥

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0