nattinatti

Hemma nu från en lång kväll hemma hos kusinerna, måste säga att ja gillar min familj ibland.
Pappa sitter och skrattar åt sina egna skämt i typ 100000 år
Och mamma sitter och skrattar år sin kommentar på pappas skämt i typ 10000 år, så båda sitter och skrattar åt sig själv när det inte ens är roligt, haha sjukt :)
Träningen imorse gick faktiskt rätt bra, men det kändes som mitt huvud var typ 5 sec efter resten av kroppen... fast så känns de ifersej fortfarande, tror jag behöver sova
Min säng ser faktiskt väldigt frestande ut men ja orkar inte borsta tänderna och ta av sminket och allt, de e bara jobbigt så då blir det att man stannar uppe istället, elr hur?
Juste, jag hade mittbena idag :o typ... hade typ en kvart på mig o duscha och fixa mig så hade håret lagt sig så så hade jag inte tid och ändra tillbaka, fast ja tror jag gillar vanligt snett bättre ;)
Sen så fick jag friståendemusiken idag, men ingen av våra cd-spelare kan läsa den... grrrr
jag som verkligen skulle behöva dansa igenom det, fast ja orkar inte grejja med det nu för jag är så jävla trött!
Imorn är det träning 1-5 som vanligt, sen ska jag och oliwia provlaga vår provmiddag
sov gott allihopa, PUSS!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0