♥ heeeejsan

äntligen har ja tatt tag i de och försökt fixat en blogg...
blev inte riktigt som ja ville kanske med de får duga sålänge tills jag får proffshjälp från oliwia
den lyckosten är i New York nu, saknar henne!
men iaf, snart kommer filippa hit sen ska hela gympalaget äta på Haket, sen kolla Farsan och sen sova över hos Kajsi
mys!
kommentera gärna vad ni tycker, och ifall ni vill hjälpa mig haha :)
ingen kommer göra de för de gör aldrig folk men ni får gärna iaf
ha de gött
Kramis Fay
Bästa laget på USM i sommras


Kommentarer
Postat av: twiinnniii

jag tycker din blogg är jätte fin :D <3

och du behöver ingen proffshjälp för din blogg är så fin :) hihih !

jag kan tyvär inte hjälpa dig eftersom jag kan inte opch du skahjälpa mig :P haha!nu känner jag att jag skriver väldigt onödiga saker eftersom du sitter berdvid mig :)

men puss på dig bästa !

älskaaaaaaaaaaar diiiiig <3<3<3

2010-02-22 @ 14:03:36
URL: http://fliipps.blogg.se/
Postat av: Fia

Hoppas ni hade mysigt igår :)

2010-02-23 @ 09:05:18

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0