snöbollskrig


förlåt förlåt förlåt....har haft sååå mycket annat att tänka på nu för tiden!!
typ prov prov prov prov (bara ETT kvar nu sen äntligen freedom)
& lite annat skit och ja, men kul har vi haft iaf fast det varit full rulle hela tiden.
NU ska jag plugga naturkunskap som jag har prov på imorn (y) & sen ska jag tjocka mig på julbord istället för att träna (inte likt mig, jag vet men jag blev tvingad!!)
sen så har jag träningsverk i magen efter några jäkla rocky sit-ups

& sen så är det juuuuuuuuuuul snart...myselipyys :) har några julklappar kvar och tänkte köpa dom på tisdag...eller måndag kanske

yeppyeah, love my life!
pusspåer!

(och sen måste a,jag verkligen ändra mig blgogdesign också till nått mer toned down, får damp på de skrikrosa nu. Men frågan är när jag ska ha tid med något sånt onödigt...typ aldrig)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0