julstämning



lite julstämning såhär en tisdagskväll :)
har köpt alla julklappar nu och svept in allihopa! & vi har varit i lund och exprimerat idag vilket var kul haha sen stanna vi och shoppa i lund och hittade världens sötaste affär med världens sötasta saker - udda tina hette den
sen stack jag hem och sen på lite julmys/träning & nu sitter jag och grejsar med lite bilder och N-J-U-T-E-R över att jag inte har något att plugga och att vi slutar skolan imorn!!! då är det minsann dan före dan = snart jul!

nu ska jag snart hoppa i säng och gympa lite i huvet, annars kommer jag aldrig kunna klara mig ändå tills imon för att göra lite volter....:)

nattinatt!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0