"jaha, så de e julafton imorn då"

FACEBOOOK YEH!
nämen..snodde pappas data för mina moderna morföräldrar har inte ens en data :)
är MEGANÖJD över alla julklappar, kunde dock fått lite mer pengar (dock väntar fortfarande farmor och farfars present ;)).
Bästa iår va lätt min GOLVBARR som kommer på posten vilken dag som helst wihhooo¨'
andra bra var ett par skor och lite fina kläder och massa massa body shop saker, tror folk tycker jag luktar äckligt.
sen fick jag stick it också (gympafilm) påtiden ;)

hehe och har nog aldrig käkat såhär mycket julmat och julgodis i mitt liv, känner mig som en ballong. Tur att det bara är jul en gång om året.

Nu ska jag nog hoppa i säng...iaf strax. Imorn åker vi hem från schmååland igen & då vill jag på REAN och så MÅSTE jag fixa planer inför nyår...har PANIK rent utsagt. Förslag är alltid välkomna!!

rubriken sa morfar nyss, haha söte (senile)...men vi gillar honom ändå :)

puss&godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Fiona

"kunde dock fått lite mer pengar" bortskämd? TÄNK PÅ BARNEN I AFRKA, DOM FIRAR INTE ENS JUL!

2010-12-25 @ 23:48:54

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0