Homies

CHA-CHA bloggen. What's upppp???? This is Fiona gästbloging! hihi. Fay sitter och funderar på om hon på vår romantiska kväll ska lukta jordgubb eller citron, jag vet inte vad hon valde men för er som bryr er så har hon gått och duschat!

Annars idag så har det varit en hetsig huliganisk söndaseftermiddag. Där jag tampats med vargar och mammor med PMS..Japp jag har varit på mellandagsrean!

JAg och Fay planerar även nyår denna kväll, vi är ännu inte bokade och i och med mellandagsrean så ligger vi också på 30 % off! Kom och hyr oss för en kväll fylld med awesomeness. Högsta budgivare innan den 31 december.
peace out.
//Fiona Hejsvejs. Besök mitt alternativa liv på fionaaa.blogg.se!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0