2 down, 3 to go!

alltså prov då, klart jag snackar om skolan liksom....:)
nej men debatterna är också klara och vår sida vann med majoriteten helt på vår sida, woho heja alkoholmonopol! bara biologiprov och naturkunskap och matteprov kvar nu!! och jag är inte ens ironisk, tycker det är LITE, hur hemskt är inte det

nej, mem nu friday blir de massa gympamys hos ella och imorn blir de PARTEEEYY, wohoo också med gympamänniskor. megagött! + träning lördag och söndag = svinbra helg :)

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..fy va tråkiga inlägg jag gör. snackar bara om skolan eller gympa...ändring på det.

Hälsningar Tvål-Fanny

äh bara några som fattar, och förövrigt har jag nästan vant mig vid Fanny nu för alla har börjat kalla mig det nästan

Get my point?

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0