07.40 - 22.30

räknade det med att det va nästan tio timmar som jag varit "borta" idag...faktiskt jättejobbigt.
Undertidnen har jag däremot hunnit skriva två feta prov och gympat lite, sista träningen var det idag innan tävling och de känns helt sjukt..känner inte riktigt allvaret med tävlingen har kommit än och I don't know why, så har liksom inte ens hunnit oroa mig för volterna än, men ja...hoppas det går bra iaf jag håller tummarna för oss :)

NU ska jag plugga in ett helt spanskaprov och imorn blir ungefär lika lång som idag eftersom vi ska på teater men prick klockan fem över 3 imorn tänkte jag iaf hoppa in i gympa-bubblan :D en minigympabubbla är det ju trots allt :)

hej&hopp lycka till med spanskapluggandet fay, godnatt!


LÖRDAG KLOCKAN 10.00 börjar tävlingen på Idrottens Hus i Helsingborg, ni får gärna komma o titta :)

Kommentarer
Postat av: grabben i graven bredvid

du är ju ganska töntig ändå.. men snäll ändå.. fast fin blogg ändå.. och så liite söt

2010-12-01 @ 22:51:52

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0