you got me saying...oh,oh,ohoh


sån bandeu sak, från spanien som oliwia hade med sig hem på min beställning ;)



skjoooorrrttttaaaa



tjocktröja från gina som exakt alla kommer gå rundor med men jag sket i de för den va så skön och fin ;)



linne/tunika grej på rea ;D



oh yeah :D vill ha ett par sånna brillor asså :)



hahaha sötefilli :D



fluuuummm



topppeeenn



haha, snygga va?? :)



hahaha grävskopor (h)

så, det va min dag + lite bad och prat hos oliwia + lite misslyckad cykling + hjulning flickis i mega nerförsbacke
+ lite mat + lite packing och jaa det var väl allt :)

puss och godnatt imorn sticker jag till MENORCA :D

Kommentarer
Postat av: shiralee

haha, sån tröja från gina har jag också! ;-)

Men var är skjortan från? :-))

2010-08-06 @ 17:11:42
Postat av: Jonas

Du e så fin, sån utstrålning på alla bilder (:

2010-08-07 @ 12:46:48

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0