va gör vi? nu kör vi!


godmorgon godmorgon!
blev så glad när jag vaknade och såg det fina vädret att jag hoppade upp hur sängen, tog på mig joggingskorna och sprang en runda. Det är faktiskt väldigt fint att springa runt i Glumslövsbackar, kor på ena sidan, havet rakt fram, sol uppåt och träd på andra sidan och musik i öronen men det ändå dumma är att det är så backigt och uppförsbackar e joooobbiiiggaa. Men tyvärr så mulnade det till lite och nu är det inte alls fint väder :( Filippa kommer strax så jag måste gå och duscha och sånt, ikväll ska vi ner och kika i malmöfestvalen med oliwia och linus, ni får gärna hänka på om ni vill. det blir nog en bra lördag, sista innan skolan börjar..åh herregud!

pusspuss!

Kommentarer
Postat av: o

är den ju inte.

orkar bara inte.

2010-08-21 @ 14:50:30

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0