swish swash vad tiden går

yr som vanligt och kom en timme tidigt till träningen så kollade på sista timmen på frams kick-off och fick lite vesterlund vibbar, åh så kul det var!

Sen dansade vi och fristående ska nog bli jättebra :) Nu sitter jag här, ska duscha, äta och packa klart till fiona. Sen spenderas de sista timmarna hos henne med lite söndagsmys och klädval inför imorn...iih är nästan lite nervös och det känns bara som skolan imorn är en sak jag ska göra på sommarlovet, tänk va hemskt när jag inser att sommarlovet verkligen är över...py och blää längtar redan till helgen!!

tack alla för en sjukligt bra sommar, ska försöka lägga upp lite minnen någon dag ;)

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0