senaste dygnet




förlåt för usel uppådatering men efter träningen sov jag då över med filippa & eve vilket va väldigt trevligt :) <3 hahha, idag tejpade vi fast en tjuga med en fiskelina så slängde vi ut den på gatan medan vi gömde oss så drog vi bort den om någon försökte ta upp den hahah....sjukt kul! Och en tant drog av filippas tjuga!! haha kärring... Vi tog även ett dopp, brrr svinkallt, sommaren börjar verkligen ta slut :( Sen stack jag och tränade...weeeeyyyy vill träna mer mer mer och nununu. Ställde faktiskt ner både 2,5 orna och dubbel med dubblarna några gånger :D så nu har jag två månader att finslipa :) Sen när jag kom hem var jag helt uppe i varv så va tvungen att göra något, så jag gick ut till Malin och kollade Törnrosa och drack chai te, mums. och nu sitter jag här igen ochborde verkligen städa men vi får väl se hur det går med det.

puss och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0