nu e de dags för söndagsmyyyyyyss


hihi, jag har en kladdkaka i ugnen på beställning från pappa & på tvn är det Bridget Jones Dagbok (har aldrig sett den, verkar sådär änsålänge ;))... Att göra ikväll är bara att bestämma kläder till imorn. Roa er sålänge med dessa notiserna som blivit fel i tidningar hahha

- Klocka upphittad, återfås mot beskrivning av Kurt
- Promenadkäpp borttagen av herre med silverknopp i ändan
- Person som kan ta hand om hästar som inte röker eller dricker
- Hos oss bor du billigare än vad du betalar för
- Dagens ros till de två män och den kvinnan som hjälpte mig till sjukhuset efter att ha brutit min fot

haha, rätt trist om man tänker efter...sov gott sen!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0