mmm. leeeooooppaaaarrd!!!





hahah är så sjuuukt övertrött så tror snart jag svimmar! Har precis spelat in en video när jag sitter och hickar hahah och sitter och vrålar alla låtar så högt jag kan! wäääää... och sen måste ni väl älska naglarna (h) vi snackade om isadora graffiti nagellacket i skolan här om dagen också visade det sig att malin hade det så snodde det och målade både tår och fingrar (h) jag tycker det ser ut som en leopard! sen på bild nummer 2 har vi lilla invaliden som fakitkst blivit väldigt smidig! Och till sist har vi en till invalid, eller just det det var ju jag? heeyegehehehe, dock diggar jag glasögon och tror ja ska börja använda dom konstant, ljuset blir så rött och mumsigt...myyyyss :D

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0