men det är ju jättebra

gympa och gympamänniskor i all ära! Allt är så galet och bra och alla har så mycket energi, så jävla härligt!
Vi har iaf varit i Nilssons stuga lör-sön och grillat, tagit nakenbad i sjön och inbillat oss att huset hissades upp
och skulle släppa när som (det lät verkligen så, och riktigt läskigt där på natten...)

sen direkt till farmors 80-års kalas :)
Nu sitter jag här och har inte den blekaste aningen om vad jag ska ha på mig imorn.. men det får väl lösa sig
VI SKA TILLL LIIISSEEEBEEERRGGG med brudarna, så jävla gött :D :D

men måste nog sova nu, förlåt för dålig uppdatering dessa dagarna!

puss&hej!

ps, jag har SVETTATS bort all min färg sånu e jag blekfis igen :( dumma GH, & jag har fått en finne mitt på näsan och känner mig som rudolf med röda mulen...


yee, taggad!!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0