man kan väl göra rött vin av röda vindruvor också, om man tar av skalet?

vaknade med floppe och dagen började med vindruvatävlingar :D

vem som kunne äta snabbast, långsamast, utan kärnor, med kärnor, tugga mest på snabbast tid & svälja sörjan
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
sen så har vi typ inte gjort någonting & snart så åker jag på träning och då ses vi inte på typ 2 veckor :(
tack för igår och idag fluppe, hahah du är helt sjuk i huvudet and thats why i love you ;)

pusssselipuss!!

måste bara säga att filippa ligger i min säng nu och rullar händerna runt runt och sjunger -
"ageeemaa a bombom a esilakuntra a bombom atrapaesapetra, aaa alesinggrana afela brunscka, bombombom i said a bombopm puof, aaallllllemooottra, bereararar" = INTE FRISK!♥


Kommentarer
Postat av: filippa

HAHAHAHAHAHAH men fay, tror du verkligen att det går att vara normal när jag umgås med dig ?? :O hahah nej! men jag gilllllllaaaaaar det MYYYCKKKEEET så det gör inget lilla gomman ! :D

JAG KOMMER SAKNAAAA DIG JÄTTEMCYKET :(:( KAN JAG INTE FÅ FÖLJA MED :D

taaack för idag och igår DAAAMPIIIS , I LOVE YOU VERY VERY MUCH MY BEST TWIINII !!! <3<3

2010-08-03 @ 16:59:51
URL: http://fliipps.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0