kött fifaaan

hemma nu efter en träning där vissa varv gått jättebra och vissa katastrof (mest katastrof)
men körde iaf igenom alla mina mål-varv förutom helskruv öppning och en del blev väl helt okej,
men det är ju meningen att dom ska sitta hela tiden :/ skärpning...

nu får jag ionte träna på mer än en vecka :( och i värsta fall 2, usch och blä men det ska bli kul att
åka iväg till Menorca iaf :) får ladda och köra massa volter i huvet tills dess :p

borde gå och duscha nu, sen får ja väl ta något att äta sen tänkte jag ladda upp lite fler emo-bilder :)
vill sova över med någon ikväll men har en känsla av att de inte kommer gå så bra...

sen får jag se vad som händer imorn...måste iaf packa, skicka in bild till EM på dom deltagarkorten haha,
och kanske beställa EM-kläder, annars inga planer änsålänge

puss&hej!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0