kärlek till er! :D

började med att asa upp sig rätt tidigt och åka till knutan, sen tog vi tåget till göteboorg. När vi kom dit ÖSREGNADE det och vi va dyngsura redan innan vi kom in till liseberg. Först karusellen - Balder :D iih kom inte ihåg att den pirrade så mycket :p Sen åkte sprang vi rundor hela tiden och åkta det mesta och åt även BJ's...muuummsssssss & kollade 3D och hade lite dampryck och skrek och sjöng så folk stirrade haha
hahaha, sen spelade vi på dumle/geisha hjulet och ingen vann så vi frågade efter tröstpris och när vi inte fick det går filippa iväg och säger "nehe, då är inte jag din kompis!!!" hahaha, tönt! :D <3

vi åkte balder när det ösregnade också hahaha, aj vad det gjorde ont i huvet men kul var det :D

sen på väg hem började övertröttheten ta över så vi va helt sjuukt speedade och sprang runt i tåget och gjorde kullebryttor och hjulning flickisar, hahah sen kom en och visade en salto för oss ;) & två andra som letade efter en lång kille som dom trodde dom tappat bort, men han va kvar och vi började snacka med dom ist'llet hahahaha yrbollar till tusen!

efter lite bus hemma hos mig, aa, jag har o¨ckså barn, 5 stycken, med 1,2,3,4,5 olika hahah, jag dör!

sen stoooor frulle hos mig och plaskande, liftande, studshoppande i ösregnet och nu är det snart KÖTTTTTTDDAAAAXXXX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Oliwia

hon mena väll att hon hade 5 barn som var 1,2,3,4,5 år ;)

2010-08-17 @ 18:50:05
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/
Postat av: fiona

sv: Va taskigt att tänka på mig när ni åt glass, vet redan att jag är tjock ni behöver ju inte trycka upp det i huet.. ;) men klart jag vlll ha sällskap, men den första dagen tjatade du och då mådde jag så jävla dåligt så ja ville bara döö. Då pallar man inte med en människa..sorry :)<33

2010-08-17 @ 23:42:58

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0