hejdå sommar

shit sommarlovet har gått i ett ögonblink och nu har jag lite börja-skolan ångest trots att jag har haft ett så jävla bra sommarlov och gjort massa saker hela tiden och jag ångrar liksom inget. Nu på slutet blev det dock lite segare men jag har ändå gjort massa hela tiden. Det ända jag glömt isf är att vila men det behövs ju inte ;) Nu ska jag åka till GH och dansa lite och sen ska jag till fiona och sova där och jag packar resväskan till henne för jag inte har någon aning vad jag ska ha på mig imorn :p

Tack filippa för igår och idag också! Imorn ska vi se Vampire Sucks (h) häng med om ni vill :)

Hoppas ni också har haft ett gött sommarlov, puss!

Kommentarer
Postat av: linnea.

du är bra på tider hjärtat.

2010-08-22 @ 15:46:48
URL: http://linneiisen.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0