gympelistik!

okejs, nu är det dags att börja köra alla nya volter som det är en jag kunnat jättelänge.. det är liksom inte den där nya volten som vi ser hur det går och det gör inte så mycket om den går dåligt - för den är ju ny. Nä, nu ska alla varven köras som jag kunnat dom i evigheter och som jag skulle kunna ställa ner den på hårt direkt.

wääh, inte alls långt kvar till EM nu, åååh gud som jag längtar! Jag längtar till känslan precis när man springer till varven, när man är så äckligt koncentrerad så allt går av sig själv och inte har någon aning om hur det ska bli men att ängeln på ena axeln sitter ändå och säger, du kan, du kommer köra asbra och ställa ner den. och tilloched djävulen är snäll då. Och känslan efter också, om man har kört bra förståss men det ska vi jn!! me inte känslan precis innan för då är man så jäkla nervös...


haha, ny bild ;) men stämmer gör den!!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0