gimme gimme mooorree

hejsanhallå!
dagen idag har varit hyfsat seg och vi har fått lite att göra...blöö nu börjar verkligeheten liksom. Men annars har vi det bra och det är nog en jävla tur att vi har bra och roliga lärare :)

Nu ska jag snart in till stan och käka på Mezo med alla tjejerna i vår klass, det ska bli mysigt för alla är så himla trevliga ;) Sen för vi se vad som händer ikväll senare men imorn siktar jag på en heldag på GH (om jag får för mamma) hehee... Så här ser jag ut nu och har gjort hela dagen för jag orkar inte riktigt hitta nya kläder

och filmen förresten länkar jag inte till för den är så ful haha...:p


hahah ojj vad bilden blev stor, men hinner inte riktigt ändra fast det hade jag väl hunnit nu, ähh nu måste jag dra, pussiiss

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0