drygt 5 timmar på väla och mys med oliwia senare

så är jag hemma och har testat alla grejer jag köpt och är ganska nöjd.
Om en liten stund kommer bilder i nästa inlägg tror ja :))
tack för idag oliwia, har saknat dig men vet ändå alltid att jag har dig! <3

somsagt var vi på Väla i lite mer än 5 timmar, tror det är mitt rekord iaf...:p sen åt min familia
hos oliwia & vi tänkte bada men det sket sig visst :p

de kommande dagarnas planer är rättså intensiva så kommer nog knappt hinna blogga något.

Lördag - träffa stackars fiona, vill jag iaf...
               sen sticka med darLINGs till Johannas stuga och sova där :))

Söndag - brunch och direkt till fristående träning och sen direkt till farmors 80 års kalas

Måndag - LISEBERG med girlsen!! sen sova hos mig

Tisdag - inget speciellt men KÖTTTTT på kvällen!!

Onsdag - shoppingdag med mami, kolla Turnisarna träna och sen sova hos filippa med henne & eve

Torsdag - (4 dagar kvar på sommarlovet!! iilllaa :() inget sen MEGAKÖTT på kvällen :)

Fre, Lör, Sön - inga planer

puss på er!!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0