cause i'm in the corner....

lalala, har haft den låten på huvet hela dagen och den e inte ens bra och den förföljde oss i bilen också...

rätt tråkig dag idag måste jag säga, imorn blir desto bättre för vi börjar 9 och slutar 2!!!! (y) resten av min klass hade typ tyckt det var tråkigt och velat ha dom två andra lektionerna som är typ inställda imorn också & lite(MASSA) läxa på det kanske?? men nää...inte alla kanske men ni fattar var jag vill komma ;) Och varför inte börja läsa matte B dirket också?? jomen visst. vi har även fått vår första läxa av vår saddist lärare, freaky!

JAJAJAJ, NU ERREEE KÖTTEEDAXXX IGEN MINSANN!!! och imorn är det FREDAGSMYS och sen helg, wiihoo!!

och förresten så har jag skaffat skype så nu är det bara fritt fram och söka upp mig och ringa - fett kul faktiskt snackade med fiona nyss (h)

pusshaaj


söööt bild, jajajmeeeeennsaan

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0