a little bit of summeeeerr


                                                                          finn en fay

lite fler menorca bilder och lite härliga känslor från SOMMARLOVET! yeye, whatever...nu är det snart friståendeträning och sen ikväll blir de väl bara lite chill och tror ja ska kolla på Bridget Jones Dagbok som gick klockan 9 :) söndagar är rätt mysiga ändå, mest för det inte händer något ;) Låg faktiskt ute och solade för antagligen sista gången iår nyss, inte jättevarmt men ändå skönt & jag fick gjort mina läxor, haha

haha ni har nog tröttnat på gympabilder för längesen förresten men jag älskar dom så ni får stå ut, haha ;)

pussspåer


Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0