torsk decifisering (stavning?) jatack!

ja.. denna veckan har vi matansvaret som sagt och det suger rent ut sagt!
det är tråkigt, äckligt, skabbigt, lökigt & man är fortfarande hungrig efteråt. Gissa varför?
Jo, när man har ätit det lilla man kan av Sveriges sämsta skolmat ska vi börja "arbeta" fast det finns ändå inget att göra. Och när vi "arbetar" får man inte äta. Så jág fick slänga mitt knäckebröd buhhuu
så det jag levt på idag är typ en halv potatis, lite rivna morötter och 2 tuggor knäckebröd -.- DÅLIGT!

Inte nog med det så fick jag ställa mig i disken. Lagom kul en tisdag =fisk & senapssås, hallÅ?! kan det bli äckligare?
Och det blir inte bättre av att Johan kladdar torskrester på mig :o
wöööörrk, sen luktade jag rutten fisk och mina kläder va helt vita av torsken (lite överdrivet men ASÄCKLIGT)
jaja, ska sluta klaga, det var skitäckligt iaf!

hur jävla mysigt är detta o diska på en skala? ööörk
tänk även att det luktar fiiiiisssskkk :)))

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0