tjockis

idag var jag hos skolsköterskan för en sån check sak som alla måste göra. Och jag sa att jag trivdes i skolan, men jag tror jag ångrar mig!
Asså seriöst, alla mobbar mig hela tiden (eller alla och alla - oliver, kim, johan, och lite resten också) och förutom TibiaFay &
This is Faaaay

så mobbar dom mig för att jag är tjock nu också. Asså vetni va Kim sa idag? :o
eller räcker du verkligen runt henne? - när johan skulle krama mig elr nått            
oj, den bara sjönk ju in
- när oliver boxade mig i magen
din mage är så mjuk, ungefär som en vattensäng - ja, bara sådär
kommer du verkligen igenom där? - när jag skulle gå igenom en dörr?! hallåå
Fast oliver är inte mycket bättre som tycker jag borde banta och johan bara skrattar åt mig
tror jag ska gå o sväälta mig :(

puss! :)

Kommentarer
Postat av: smale och smärte oliver!

skär dig tjockis! så blir det bättre.. se till att skära i fettet så tar du två flugor i en smäll :D

2010-04-07 @ 17:42:11

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0