störbölande & hysteriskt skratt - samtidigt!

asså gud, vi såg ju Remember Me igår. Och den var  bra och så men för er som inte gillar dåligt slut, se den inte!!
Världens sämsta slut helt seriöst, när man trodde allt var bra så nej, då händer det värsta! Ni får se den om ni ska fatta vad jag menar för jag orkar inte förklara.

Och när allting bara börjar skita sig känner man hur tårarna börjar komma men man vill ju inte riktigt börja storböla, fast sen gick det bara inte o hålla tillbaka mer så alla vi fyra börjar typ gråta som fan. Och jag hade bara kunnat skrika och böla så mycket jag kunde men eftersom alla va likadana såg det så himla roligt ut. Och när filmen bara blir värre och värre så blev man ännu ledsenare och då såg allt ännu roligar ut och ja.. Helt sjuk känsla. Jag satt och storböla för att jag var så arg/ledsen samtidgt som jag hade värsta skrattanfallet för att det var så roligt. Helt grymt konstigt och det va helt hemskt för man kunde verkligen inte hålla tillbaka känslorna! Aja, bara Sandra, Elin och Oliwia som fattar precis :p

Efter det gick vi och åt på Haket sen sovis hos Elin, megamys! Tack för igår/idag tjejer, älskar er!


                       världens störigaste film!

Kommentarer

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0