solig dag igen!

Hemkommen från Landskrona och jag är en väska, ett täckstift, ett hårspray, en tidning och massa klämmor rikare. de gillar vi :D Vill någon gå och shoppa med mig i Landskrona snart? De e fan 1000 gånger bättre för alla fina kläder är inte slut och finns i massa storlekar och färger och lovelove på Olofssons!

Toppade bara håret och klippte upp och tunnade ut lite. Känns så skönt nu utan allt det slitna! Funderar helt seriöst på att färga det blont till sommaren, eller blondare iaf. Men jag tvekar på om jag passar i det.

Nu har jag suttit ute i solen *grymt skönt* och ätit lunch och pluggat. Så nu har jag bara typ resten av mitt hem och intervjua en person från andra världskriget kvar -.-. Hoppas på megafint väder imorn också :D

puss!


kärlek till nya saker ;D

Kommentarer
Postat av: Anonym

färga inte blont, du är skit fin som du är:)

2010-04-16 @ 18:44:41

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0