snart tjejkväll

har packat ändå sedan jag kom hem från skolan. stannade i stan för jag ville ha något att ha på mig i helgen så hittade ja ett knallgult linne och en stor blommig t-shirt över typ. 80's men när jag kom tillbaka efter jag hade tagit ut pengar va den ju såklart borta! åååhh sånt gör mig så sur!

Men iaf, tror jag packat det mesta nu
- neccesär & duschsaker
- träningskläder
- handduk
- andra kläder
- underkläder
- skor
- smink
- pengar och sånt

det ändå ja måste packa ner nu är madrass och sånt... funderar dock på att ta sovsäck istället för täcke för att spara plats..

 Nu ska jag kila iväg till Oliwia i Sundvik iaf.. jag, oliwia, fiona och elin kommer ha de gött :D
pusspåer!


Kommentarer
Postat av: ellensjo - vardag,foto & stilee

2010-04-23 @ 22:34:15
Postat av: ellensjo - vardag,foto & stilee

2010-04-23 @ 22:34:15
Postat av: ellensjo - vardag,foto & stil

finblogg, går du på gymnastik?:)

2010-04-23 @ 22:35:04
URL: http://ellensjo.blogg.se/
Postat av: faaay

yepp :) du med ser jag, vilken förening?

2010-04-24 @ 00:15:14

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0