oliwisseen

har varit med oliwia hela dagen lång vilket är megabra!
Vi sminkade oss och fottade bara för att vi är lite bättre än alla andra sen så lagade vi vår provmiddag med liiite för mycket viktlök hehe.. Så ifall jag har dålig andedräckt imorn så vet ni varför ;) Men annars blev den jääättebra
De kommer nog bilder någon dag från när vi fottade men inte idag för jag orkar inte :p
Nu sitter jag här, oliwia är och bajsar och jag dricker te och jag tror att vi ska kolla en film.
Hoppas ni har haft det lika bra som jag ;)
älskar dig grymt mycket, i'm nothing without you!


väldigt gammal bild på mig och oliwisen när vi sov över, vi hade varit på helsingborgs festivalen och fått hjärtan på kinden och vi va såå försiktiga när vi la oss ner för att vi inte skulle smeta ut den. Kommer ihåg dagen som den vore igår! ♥

Kommentarer
Postat av: Oliwia

vadå bajsar!?!?! ;O

älskar diig <33

2010-04-10 @ 15:14:22
URL: http://oliiwiaa.blogg.se/

Kommentera här!

Vem är du?
Kom ihåg mig?

Mailadress?(bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad ville du nu säga? :)

Trackback
RSS 2.0